Norwegian Experience

Live it. Love it. Share it.

Kanskje du ikke en gang har hørt navnet ennå, men bare vent. Aktøren som vi nå har inngått rammeavtale med, har ambisjoner om å bli en stor, sterk og totalt annerledes reiselivsaktør. Norwegian Experience heter de, og skal bli en ansvarlig og nyskapende tilbyder av mangfoldige naturopplevelser.

«Gjennom samfunnsengasjement, sosiale konsepter, inkluderende miljø og meningsfulle historier skal vi bevege mennesker», sier de, og vil altså ha oss med på reisen– med alt fra merkevare- og PR-strategier via grafiske identiteter til skilting, nettsted og utvikling av digitale, begeistrende løsninger.

«Opplevelser som forandrer verden», sier Norwegian Experience i visjonen sin. Vi er allerede i full gang med et knippe ulike prosjekter, og gleder oss sammen med kunden til å bringe opplevelsene ut til folket! Så langt har vi utviklet selskapets merkevarestrategi, navnestrategi, merkehierarki, logo og grafisk identitet og chatbots.

Preikestolen blir blant de første attraksjonene Norwegian Experience vil løfte fram for det internasjonale explorer-markedet og vi har akkurat levert full skilting innendørs og utendørs.